Vad retar upp pappskallarna så mycket...?

Jag blir ofta anklagad av folk som inte vet bättre att jag ägnar mig åt personangrepp, åt häxjakt och det ena med det andra.
Det är rent bullshit, eftersom jag i princip aldrig går till något personangrepp först utan skriver om diverse pokerrelaterade ämnen.
Efter att jag har skrivit något så blir jag nästan alltid attackerad av diverse idioter som inte vill diskutera ämnet i fråga utan bara mig som person. Då brukar jag ge svar på tal, men först efter att jag själv blivit angripen...

Vad är det som upprör er så mycket kära pappskallar? Vad är det ni inte tål egentligen?
Att man kritiserar era idoler bakom PS? Att man säger att luftaktierna inte är värda någonting? Att man ifrågasätter dessa sk pokerproffs? Vad...???

Ta bara senaste exemplet på PS där någon monte, som påstås vara jag, skriver att Geigert i själva verket fick sparken och inte alls hoppade av frivilligt.
Föga överraskande vaknade genast pappskallarna upp, blev upprörda och började kasta skit på monte.
Varför då är min fråga? Vad i det påståendet var så jäkla upprörande? Ni har för fan ingen aning om vad som har hänt mellan Geigert och de andra delägarna. Men öppna käften och kasta skit ska ni förstås genast ägna er åt...

Nej patetiska idioter är vad ni är och inget annat. Lär er att argumentera sakfrågor istället för att ägna er åt personangrepp. Lär er att tänka lite logiskt, då kanske ni en vacker dag också kan vinna på poker som är mångas av er sista hopp om ett bättre liv.

Kommentarer
Postat av: Danne theadmin Lundell

Nu när jag har hoppat av som moderator på PS räknar jag med en fin och gullig blogg, jag menar, tidernas skräll? The bruntunga has left the ship.. skratt ..



Yake care mannen och släpp garden lite. Vi är alla mer lika varandra än vi kanske vill medge.. // D

2008-10-04 @ 01:06:14
Postat av: antikrist

En efter en lämnar råttorna det sjunkande skeppet hehe...

Joina oss på Pokerfiskar istället, så kan vi slänga lite käft igen.:-)

2008-10-04 @ 04:09:03
URL: http://antikrist.blogg.se/
Postat av: Valterego

Tjena stora varg,

Ville bara säga att ditt inlägg om integration i invandrartråden på Pokerfiskar var jävligt bra. Det är sällan vi är överens i något över huvud taget, men där kan jag skriva under på varenda ord.



God jul.



//Erik

2008-12-18 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0