Vem blir nästa avhoppare...?

Man kan lugnt påstå att avhoppen duggar tätt på Sveriges självutnämnda personligaste pokercommunity.
Först var det bomanski, sen KajKahlua och nu senast min favorit Fivver har valt att hoppa av.
Plus förstås alla de som inte orkar krusa Geigert att han ska ta bort deras profil...

Vem kommer att lämna skutan näst? 

Favorit - Valterego

Valterego har ju redan slutat blogga på PS och minskat även på sin övriga verksamhet där. Nästa naturliga steg borde vara att lämna helt och hållet, men Valter vill hålla sig väl med alla så han fortsätter ett tag till ser det ut som.

Outsider - Geigert

Kan tyckas vara en högoddsare men jag skulle faktiskt inte bli helt överraskad om så skedde. I hans PM till mig under min tid på PS så antydde han att han kanske skulle lämna en vacker dag eftersom han kände sig less på alla bråk och konflikter.
Det var förvisso ett tag sedan, men nog tror jag att han fortfarande känner sig lite less och dessutom skamsen efter alla lögner i samband med min och Roffes avstängningar.
Får han bara ett nytt vettigt erbjudande om att vara programledare för ett större program på tv så...

Högoddsare - Målvakten

Eftersom karln förmodligen aldrig kommer att ha ett vanligt hederligt jobb så kommer han alltid att behöva ha en plats där han fritt får marknadsföra sig själv och sina hopplösa projekt.
På Prosharks får han inte bara agera fritt, han får oftast dessutom applåder från pappskallarna oavsett vilka dumheter han än spottar ur sig...

Tidernas skräll - Theadmin

Som en uppretad pittbull så sätter bruntungan gärna sina tänder i alla de som vågar ifrågasätta hans husse.
Nej, han följer nog hellre skutan till botten än hoppar av...


Kommentarer
Postat av: 28-åringen

Vet du varför hon hoppade av?

2008-05-07 @ 16:34:33
Postat av: antikrist

Det krävs nog studier i psykologi för att förklara det...

2008-05-07 @ 17:32:01
Postat av: Tom

Valterego lämnar inte. Han är alldeles för konflikträdd för det. Tror han fortsätter som idag, gör typ ingenting.



Ärke-puckot Theadmin skulle aldrig lämna. Om så PS skulle lägga ner skulle han personligen starta "gatherings" bara för att få möjligheten att gå omkring och "moderera" och allmänt tro han är något eller rättare sagt "någon".

2008-05-08 @ 08:17:32
Postat av: antikrist

Haha, jag kunde inte sammanfatta det bättre själv Tom...:-)

2008-05-08 @ 12:39:33
Postat av: theadmin

Anti: Håll mig ur dina bloggar är du snäll, i synnerhet om du ska förolämpa mig. Tack på förhand.



Tom: Vi känner väl inte varandra? Om du vill mig något så säg det till mig, inte om mig.



2008-05-08 @ 20:52:46
Postat av: antikrist

Du kan visst inte hålla dig borta härifrån min bäste theadmin?:-)



Din vädjan är lite anmärkningsvärd tycker jag.

Du skriver ju skit om mig på PS där jag inte ens kan försvara mig, men jag ska alltså inte få skriva om dig?

What goes around comes around...

2008-05-08 @ 21:07:15
Postat av: theadmin

Jodå, jag läser ibland..



Njae, jag tycker du har fel där. Jag skrev 1 st inlägg om dig, utan att nämna dig vid namn, i en tråd där det var en del av diskussionen. Det är inte i paritet med vad du skriver om mig. Du pekar i allra högsta grad ut just mig.



Och du ska inte snacka om envägskommunikation, du skriver ju för fan om mig i en blogg, mer envägs än så blir det ju inte. Det är som en insändare i tidningen.



Som sagt, håll mig ur dina bloggar i fortsättningen så ska vi säkert komma överrens på var sin kant. Varken du eller jag vill säkert ha nån form av fajt i den här formen, det känns mest pubertalt.



Jag räknar kallt med att du respekterar det, även om du och dina antagonister har ett kuddkrig igång. Jag är inte inblandad, låt det vara så. Vill du mig något så kan du få min msn/mail av Valterego, via Roffe.

2008-05-09 @ 01:30:57
Postat av: antikrist

1 st inlägg om mig my ass, jag orkar försvisso inte leta upp detta nu men du har även tidigare vid minst ett tillfälle skrivit skit om både mig och LappRoffe.



Visst, du har aldrig direkt nämnt någon av oss men man måste vara en idiot om man inte fattar vem/vilka du syftar på.



But allright, du ska få en deal av mig. Skriv inget mer om mig så skriver jag inget mer om dig.

Du borde förresten ha lärt dig vid detta laget att kastar du en sten på mig så kastar jag tio tillbaka...:-)

2008-05-09 @ 04:12:06
Postat av: Tom

Att skriva något här är väl samma sak som att säga det till dig eftersom du läser varenda ord som skrivs här.



Om det får dig att må bättre kan jag säga till bara dig, här och nu, att jag tycker du är en pajas.

2008-05-09 @ 17:45:10
Postat av: Tomi Bollen

"Haha, jag kunde inte sammanfatta det bättre själv Tom..."



Klart att du kan AK! Ett sånt urbota idiotiskt inlägg Tom gjorde där kan med lätthet överträffas av det flesta amöbor som rör sig på vår jord.



2008-05-12 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0