Undanröjande av bevis...

Efter att jag hade fått en fråga på www.pokerfiskar.se så ville jag posta en länk till en tråd på Prosharks.
Tråden hette "Namninsamling för antikrist" och det var också i den som Odelberg kom med sin lögn om att jag hade skickat kränkande mail till ledningen.
Men ser man på, den tråden är borta. I varje fall så kan inte jag hitta den, om någon av er hittar den så får ni gärna upplysa mig om det ifall mina ögon sviker mig.
Inte bara den tråden är borta utan även tråden som handlar om själva avstängningen.

Varför tar man bort dessa trådar? Kan det verkligen vara av något annat skäl än att man vill undanröja trollkarlens lögn?
I don´t think so...

Ännu en gång visar ledningen att man gör vad som helst för att dölja sina snedsteg.
Man sprider lögner om fd medlemmar, man förföljer fd medlemmar och försöker hindra de från att skriva om vad som har hänt och nu så plockar man också bort trådar som är obekväma för de.

Ni pappskallar som fortfarande finns kvar på PS och slickar ledningens röv borde verkligen skämmas.
Skitsamma vad ni tycker om mig, glöm mig och tänk lite på hur era idoler har agerat.
Inte bara agerat förresten, utan hur de agerar för ingenting har ändrats egentligen.
Så länge som lögnerna och falskspelet fortgår, så länge tänker antikrist skriva om det.
Sen får fjäskarna med bruntungan i spetsen tycka precis vad fan de vill...


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte dags att släppa prosharks, anti? De flesta människor växer upp, och skaffar ett kneg. du verkar vara kvar i din ps-bubbla. Skärpning!

2008-08-12 @ 21:08:25
Postat av: antikrist

Javisst, jag ska istället syssla med handanalyser och att beklaga mig över mina bad beats...

2008-08-12 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0