Vill bara förstöra my ass...

Efter att forumägarna har bannat någon så brukar de säga att denne person bara ville förstöra. Det gäller alltså inte bara mig utan i de flesta fall. Förstöra vad undrar jag?

Värsta skräckexemplet är när jag åkte ut från Allt om spel. En medlem ansåg att Portsmouth hemma mot West Ham till 1.85 i odds var ett jättebra spel och ett sk överodds. De andra i mobben med redaktör Dahlenmark  i spetsen tyckte samma sak, men givetvis inte den gamle antikristen.
Så i god tid innan matchen började skrev jag att i mina ögon är det en match mellan två jämna lag och att då spela till 1.85 knappast kan anses vara ett bra spel.
Jag fick också rätt då matchen slutade 0-0, och när man efteråt läste matchreferatet så var det precis som jag förutspådde, nämligen en helt jämn match som kunde sluta hur som helst.
Istället för att erkänna att de hade fel så vidhöll pappskallarna där att det visst var ett bra spel, och gick förstås till personangrepp på mig. Värsta personangreppet kom förresten från en av moderatorerna där som kallar sig Trollet, som jag förresten misstänker är Dahlenmark himself.
Lite senare blev jag bannad och när jag mailade Dahlenmark och undrade varför så skrev han att jag bara ville bråka och förstöra. Hur jäkla patetiskt är inte det...?

Samma jäkla bullshit har jag fått höra från snubbarna på PS. Förstöra vad?
När lokalkändisen placerade sig högt i Barcelona och vann drygt en miljon eller hur mycket det nu var så var jag bland de första att gratulera honom och jag skrev dessutom att det finns ingen person inom pokern som jag unnar en stor vinst mer än honom. På den tiden trodde jag precis som många fortfarande gör att han var en hedersknyffel.
Till och med när de startade 5050 så var jag bland de första att lyckönska de.
Så kom inte här och snacka skit att jag bara vill förstöra. Det är ni som har förstört för er själva genom ert agerande och era lögner, girigheten blev för stor helt enkelt.

Förresten på tal om gratulationer, är det inte lite märkligt att det bara är 33 personer bland över tio tusen medlemmar på PS som tycker det är mödan värt att gratulera lokalkändisen till utmärkelsen "Årets pokerpersonlighet"?
Antingen så är inte lokalkändisen speciellt populär ens på sitt eget forum, eller också är dessa dryga tio tusen medlemmar bara en produkt av ägarnas fantasi i syfte att locka fler annonsörer...


Kommentarer
Postat av: Puffen

Skaffat nytt nick på PS ser jag.....

2008-03-07 @ 13:36:42
Postat av: Roffe

Jag undrar dessutom...Hur många av de 33 menar egentligen det de skriver?
Vanligt rövslickeri i de flesta fallen, tror jag...

2008-03-07 @ 18:23:23
Postat av: antikrist

Nej jag har inte skaffat nytt nick på PS.
Hur många av de 33 som verkligen menar det de skriver?
Tja Roffe, det är väl 5050 som allt annat på det forumet antar jag...

2008-03-08 @ 04:15:31
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Destroyer

I mina ögon är 33 betydligt fler än 2, eller?

Brukar finnas några okritiska slickare här också även om dessa sällan är fler än två varav en oftast heter Roffe.

2008-03-08 @ 11:34:25
Postat av: antikrist

Tja, varken jag eller Roffe påstår oss ha över tio tusen läsare såsom PS påstår sig ha medlemmar...

2008-03-08 @ 12:41:50
URL: http://www.antikrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0