Värva en vän plus andra nyheter...

Kära läsare!

Antikrist är mycket glad över att ha just dig som besökare. Sedan starten för drygt en månad sen har besökantalet på min blogg ökat stadigt och ligger numera på cirka trettiotalet besökare dagligen, eller fem-sex tusen om man ska räkna på samma sätt som många forum gör i syfte att locka till sig annonsörer...

Hur som helst, för pokerns bästa (vad annars?) så drar jag nu igång en värvarkampanj där ni kära läsare ska få värva en eller flera vänner som ska besöka min blogg.
Som belöning så får du femtio tusen luftaktier per värvning, så ju fler du värvar desto mer luftaktier får du.
Inte nog med det, personen som du värvar ska naturligtvis inte gå lottlös från det här så därför får han eller hon också femtio tusen luftaktier.
Så spill ingen tid utan sätt genast igång och värva...

Ny pokersite!

Den första april (perfekt datum) så öppnar en ny pokersite. www.antikristpoker.com
Vi på antikristpoker har länge ansett att det saknas ett alternativ för den SERIÖSE spelaren, därför har vi för pokerns bästa of course beslutat oss för att dra igång vår site.
Vi kommer inte att lägga en massa pengar på dyrbara annonskampanjer utan litar på att ni kära läsare ska sprida budskapet om vår förträfflighet.
Förutom att vinna pengar från alla fiskar som det kommer att krylla utav på vår site så får du tusen luftaktier för varje hand du spelar.
För bra för att vara sant? Nädå, allt för pokerns bästa är vårt motto...

Gathering!

Nån gång längre fram så är samtliga läsare av min blogg välkomna till en lokal pub vars namn meddelas senare.
Där får ni skaka tass med er idol och dessutom spela om tändstickor som antikristpoker (som av en slump kommer att närvara) ska bidra med.

So join the revolution gott folk, allt för pokerns bästa...


Kommentarer
Postat av: antikrist

Bara om vännen också spelar på antikristpoker förstås. Några stickor lär du inte vinna då spelet kommer att vara riggat...:-)

2008-03-15 @ 12:14:27
Postat av: Tony

Varför gör du inte det? Startar en egen pokersida alltså! Det kan vara gratis eller skitdyrt. Och beträffande ditt besökarantal så kan jag hjälpa dig med det. Skicka ett mail om du är intresserad. Min egen blogg har gått från 0-830 unika besökare på 5 dgr.. Då skulle vissa personer verkligen börja visa din blogg respekt...

2008-03-15 @ 15:51:07
Postat av: antikrist

Till skillnad från många andra stackare vars enda hopp om inkomst är att lura folk med diverse luftaktier och annat skit så har jag både en inkomst och sysselsättning som jag är mer än nöjd med.
Besökarantalet på min blogg bryr jag mig faktiskt inte mycket om, jag skriver om det jag vill och sen får folk läsa det om de vill.
Faktiskt så hoppas jag att lägga ner denna blogg när www.pokerfiskar.se har kommit igång ordentligt.
Tycker bättre om att slänga käft på ett forum än att blogga hehe...:-)

2008-03-15 @ 16:53:56
Postat av: Roffe

Ibland är du bara för jävla rolig, ditt helvete...

2008-03-15 @ 18:45:26
URL: http://lapproffe.blogg.se
Postat av: antikrist

Tack Roffe...:-)
Jag är faktiskt nöjd med responsen, men för all del ni får gärna göra reklam för min blogg på PS så får vi se hur långt det dröjer innan ni är bortplockade hehe...
Sliter speciellt mycket gör jag inte, oftast tar det cirka tio minuter att skriva en blogg.
Behöver inte ens fundera om vad jag ska skriva, det är ju bara att kommentera alla dumheter som händer inom pokervärlden.
Nu hejar vi på Christer Sjögren...:-)

2008-03-15 @ 19:55:41
Postat av: Tony

Skit i det då Mr jag-har-integritet-vill-inte-ha-uppmärksamhet-surpitt.:)

2008-03-15 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0