Hajar? Snarare rädda makrillar...

Ännu en gång stormar det i vattenglaset där våra kära hajar huserar, jodå jag syftar förstås på PS...

Denna gång är det tydligen några italienare som har råkat uppröra några av hajarna då dessa tydligen har haft den dåliga smaken att deltaga i en svensk frirulle hos luftaktiesiten.
För femtielfte gången hotar en av hajarna att lämna både PS och 5050 då hon känner sig djupt kränkt av detta plus att hon inte fick åka till Estland som reporter för att bevaka en turnering som pappskallarna kallar för SM.
In på arenan kliver en av ägarna, självutnämnda pokerproffset Mattias och försöker trösta att ju fler italienare joinar luftaktierna desto mer blir luftaktierna värda.
Tja, vad jag vet så är luftaktierna lika mycket värda oavsett hur många italienska frirullejägare som droppar in.
Nämligen NOLL kronor...

Samma självutnämnda pokerproffs hyllar dessutom den "unika gemenskapen" som finns hos luftaktiesiten och ingen annanstans.
Skulle vara intressant vad för unik gemenskap han menar egentligen? Det enda jag kan se är helt enkelt att spelarna på 5050 är unikt korkade...

Så jag måste nog ta tillbaka mitt påstående från förra bloggen om att PS är stendött. Inte lika ofta som tidigare förvisso, men då och då så har man fortfarande förmågan att bjuda på underhållning av hög klass.


Kommentarer
Postat av: Roffe

Ha haa. Vore jag brasilianska(fruntimmer alltså) skulle jag friat direkt, anti.
Nu är jag ju varken det ena eller andra, men bloggen var kul...

2008-03-29 @ 22:22:16
URL: http://lapproffe.blogg.se
Postat av: fanskåpet

he he, du var mig en skön tomte anti... Alla är pappskallar! Fan va gott liv det måste vara att ha en sån livsinställning!!!

2008-04-01 @ 20:04:35
Postat av: antikrist

Inte alla är pappskallar, men väldigt många. Speciellt inom pokern...

2008-04-01 @ 22:53:09
URL: http://www.antikrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0