Girigburkar och pappskallar...

Jag vet egentligen inte vilka som är värst, girigburkarna som driver de flesta forum eller pappskallarna som lyder sina herrar i vått och torrt.
Även om girigburkarnas agerande är förkastligt så finns det åtminstone en slags logisk förklaring till den, nämligen just girighet. Vad som driver dessa rövslickande pappskallar kan jag däremot inte förstå...

Om vi t. ex tar min vapenbroder LappRoffe så hade han ju ett flertal forumpolare (eller vad man nu ska kalla de) på PS. Personer som han slängde käft med och som berömde honom för hans bloggar osv osv.
Dessa personer såg sedermera vad som hände på PS när Roffe åkte ut, de satt på första parkett och kunde bevittna alla lögner och falskspel som hände i samband med det.
Vad gjorde de åt det? Svar, inte ett enda skit. De låtsades som om det regnade och lyfte inte ett jäkla finger för att uttala support eller markera sitt missnöje.
Tvärtom fortsätter de husera på PS som om inget hade hänt, en del av de spelar dessutom på luftaktiesiten.

Hur tänker alltså dessa pappskallar? Jag tycker synd om människor i deras närhet, för om de inte ens vågar/vill ställa upp för någon på ett sketet internetforum så lär de knappast lyfta ett finger för att hjälpa någon IRL heller.

Som jag har nämnt tidigare så håller ett nytt pokerforum att ta form, nämligen www.pokerfiskar.se
Forumet är igång redan nu, även om inte allt är färdigtutvecklat. Förhoppningsvis blir det ett forum där folk får diskutera allt mellan himmel och jord utan att ha en girig ägare flåsande i nacken.
Eftersom jag inte känner ägarna personligen så vill jag inte lova något, men bara det faktum att de har skickat en personlig inbjudan till både mig och LappRoffe bådar gott eftersom vi numera är kända för att säga vad vi tycker och inte slicka ledningens röv...

På tal om forum och fiskar,  så tycker jag att ett namnbyte på Prosharks vore på sin plats.
Några hajar där har jag verkligen inte sett varken bland ledning eller medlemmar, så det namnet är ju helt fel.
De namn som verkligen skulle göra Prosharks rättvisa är...

Fulafiskar.com
eller
Ruttenfisk.com

Kommentarer
Postat av: Ludvvig

"Forumet är igång redan nu, även om inte allt är färdigtutvecklat. Förhoppningsvis blir det ett forum där folk får diskutera allt mellan himmel och jord utan att ha en girig ägare flåsande i nacken."

Allt det där stämmer och alla kommer att få fritt spelrum, så länge man inte uppenbart bryter mot Sveriges ärorika lag! =)

Ses där.

2008-03-12 @ 18:21:08
URL: http://www.pokerfiskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0