En offentlig ursäkt är allt vad som krävs...

Det börjar bli en vana nu, vart jag än dyker upp med mina bloggar så kommer genast gänget bakom PS och försöker få mig avstängd. Det hände här igår, men som tur är så var deras framgång endast tillfällig för nu är jag tillbaka efter att bloggansvarige här har tagit sitt förnuft till fånga...

Jag hade en liten mailväxling med lokalkändisen där han först förnekade att de låg bakom min avstängning, men när jag konfronterade honom med bevis så sa han att de inte alls ville stänga av mig här utan bara att de ville veta under vilka restriktioner som blogg.se när det gäller förtal. Tro på det den som vill...

På tal om förtal, så är det kanske dags att upplysa folket på PS vad det betyder.
Förtal betyder illvilligt och lögnaktigt tal om någon, baktalande.
Alltså exakt det som ägarna bakom PS ägnade sig åt när de först bannade mig och sen spred lögner om mig (illvilligt och lögnaktigt) och när jag dessutom inte längre kunde försvara mig (baktalande) eftersom jag ju då hade fått mitt nick borttaget.
Är det någon som ska anmäla någon för förtal så är det i så fall jag som ska anmäla de, men en sådan anmälan skulle polisen bara skratta sig fördärvade åt.
Go ahead mina herrar, sluta svamla utan gör den där förtalsanmälan som ni har hotat alla medier där jag har förekommit. Polisen kommer att få sig ett gott skratt, det kan jag lova er.
Och skulle de mot förmodan inte göra det så kommer jag mer än gärna att ge min version av det hela så att allmänheten får veta vad ni går för...

Nej det finns ett mycket enklare sätt att få ett slut på det hela. En offentlig ursäkt från er sida på PS, där ni också erkänner att ni har ljugit om både mig och LappRoffe.
Svårare än så är det inte, gör ni det så har ni mitt ord att jag kommer att lägga ner det här och jag kan nog prata för LappRoffe också i detta fallet.
Det enda jag vill är att folk ska få veta sanningen om vad som hände och ert agerande, om de sen trots det vill vara kvar på ert community så får de naturligtvis göra det.
Vi lever trots allt i ett fritt land, även om cyberspace är långt ifrån fritt har jag fått lära mig.
Men nu har det startats ett nytt pokerforum där jag har fått mig lovat att ordet ska vara fritt, till skillnad från de flesta andra forum där ägarnas ekonomiska intressen avgör vad som får sägas.

www.pokerfiskar.se


Kommentarer
Postat av: JJ

En offentlig ursäkt så lägger jag ner det här.

Här kan man undra vad du menar med "det här"?

Varför skulle du lägga ner efter en offentlig ursäkt?

Finns inte det som du beskriver kvar då eller?

Och varför skulle dessa herrar be en anonym bloggare om offentlig ursäkt?

Varför anmäler du inte själv till polisen om du blivit förtalad?

Nä, fortsätt du med dina bloggar om pappskallar och trollkarlar så vi kääner igen oss.

2008-03-06 @ 19:47:06
Postat av: antikrist

Om du efter allt som har skrivits inte kan förstå varför gubbarna bakom PS ska be mig om ursäkt, ja då är det ingen mening att jag försöker förklara ännu mer för du kommer ändå inte att fatta JJ.
Gå istället in på ditt kära community och ask the sharks eller vad fan deras nya löjliga påhitt kallas...

2008-03-07 @ 01:23:52
URL: http://www.antikrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0