Då är jag tydligen välkommen...

Som bekant så är jag Persona non grata på Prosharks. Ledningen med lokalkändisen i spetsen sitter dygnet runt och spanar efter om jag, och för all del även LappRoffe, dyker upp på deras kära community.
Blotta misstanken på att det kan vara någon av oss har fått ledningen att stänga av folk, visst några gånger har det varit jag men långt ifrån alla gånger. Fast det talas det förstås tyst om på Sveriges självutnämnda "personligaste" pokercommunity...

Hur som helst, hur ovälkommen jag alltså än är på PS så fortsätter de att skicka mail till mig och inbjuda mig till diverse turneringar och annat trams på 5050. Där är jag tydligen välkommen, antar att mina pengar duger lika gott som någon annans. Löjeväckande är ordet...
Jag kan upplysa er herrar lokalkändis och trollkarl, jag skulle inte spela på er site om så ni var den enda pokersiten i hela världen. Så sluta skicka mig ert spam, jag är inte intresserad...

På tal om 5050 så är det fantastiskt att i denna tid av börsoro så är det åtminstone en aktie som går bara uppåt hela tiden, ja självklart syftar jag på luftaktien hos 5050.
Det är det som är fördelen med luftaktier, man kan värdera de till precis vad som helst.
Men värdering är en sak, aktuellt värde är en annan.
Och det aktuella värdet är lika mycket som det alltid har varit, nämligen NOLL kronor.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: BenHur

Konstigt, jag har nog aldrig nånsin fått ett mail fr Prosharks om att spela på 50/50.

Vilket jag uppskattar, skall väl sägas.

/EraserH

2008-03-19 @ 19:17:55
Postat av: antikrist

Jag får så det räcker och blir över för oss bägge BenHur, EraserH, Benny eller vad fan du väljer att kalla dig för hehe...:-)

2008-03-19 @ 19:57:54
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Roffe

Jag fick en massa dravel också, men det gick att säga ifrån.
Nu är jag mest brydd på vart mina aktier tagit vägen.
Fick "Orka" mina aktier som var meningen.
Eller försvann de "in thin air" som vanligt.
Ett mysterium.

2008-03-19 @ 23:19:51
Postat av: Roffe

Jag hittade ett rakt och ärligt svar på ett pokerforum, angående värdet på aktien.
Sa jag rakt och ärligt? Det var dumt av mig...

Bror feling - värdet idag per aktie pendlar mellan 0,40-0,80 beroende på vilket bolag man jämnför med.
Vilket att nämna är att värdet som är satt i relation till de andra bolag är på ren ekonomisk fakta, som tidigare nämnt intäkter i form av rejk som värde per spelar. Öppna ett konto så får Du alla uppdateringar vad som händer.

Ha en fortsatt bra kväll!

Bästa hälsningar,

Christian

2008-03-20 @ 17:23:50
Postat av: antikrist

Mellan 0.40-0.80? Haha bara i någon pappskalles fantasi...

2008-03-20 @ 19:50:13
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Roffe

0.40-0.80 vadå? Millibar? Psi?

Men öppnar man bara ett konto så klarnar det nog...
Ruskigt illa skrivet var det dessutom.

2008-03-20 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0