Bitterljuvt...

Det är med blandade känslor som jag ser förfallet på Prosharks, å ena sidan är jag glad att girigburkarna och lögnhalsarna har skjutit sig själva i foten men å andra sidan så känns det lite vemodigt att se hur illa det har gått på så kort tid dessutom för det en gång så bra och stolta communityt. Jag tror uppriktigt sagt att inte ens mina värsta antagonister kan ärligt säga att forumet är bättre idag än det en gång har varit...

Faktum är att Prosharks är mer eller mindre stendött nuförtiden. Det enda som sker där är all jäkla reklam för luftaktiesiten,  att en sjukpensionär fortsätter att beklaga sig över än det ena än det andra eller totalt meningslösa trådar typ om Zlatan är landslagets viktigaste spelare som någon av ägarna har dragit igång av ren desperation för att på något sätt hålla igång forumet. Dessutom var ju lanseringen av Prosharks 2.0 ett av de största praktfiaskon som någonsin har skådats, snacka om att inte veta vad fan man sysslar med egentligen...

Många av de tidigare profilerna som mer eller mindre höll forumet igång har försvunnit en efter en. En extra eloge vill jag ge Valterego som har slutat blogga där helt och hållet som en tyst protest mot hur jag och LappRoffe blev behandlade. Desto mer skrattretande att se lokalkändisen slå sig för bröstet och komma med det pinsamma uttalandet att man inte har tappat några medlemmar. Nej kanske inte till antalet då det som bekant inte ens går att ta bort sitt medlemskap, men i realiteten så har du tappat väldigt många. Du min bäste lokalkändis, och jag vet att du läser detta här, skulle kunna ge ut en bok om hur man på bästa möjliga sätt raserar en internetcommunity. Kvar återstår det bara ett antal färglösa rövslickare, och det är precis vad du/ni  förtjänar...

Kommentarer
Postat av: BenHur

Håller nog med Dig här AK, tyvärr får man väl lov att säga.

Jag får fortfarande ut en del av PS men det gäller att sålla bland högljutt klagande frirullare och meningslösa Youtube-klipp o klistrare för att ibland hitta något matnyttigt annars finns ju alltid meddelande-funktionen.

En icke rövslickare men hyfsat färglös..

2008-03-28 @ 00:54:49
Postat av: antikrist

Lämna skutan innan den sjunker till djupaste botten Benny...:-)

2008-03-28 @ 03:56:41
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Roffe

Nu tror jag väl att Valter lämnade av helt andra anledningar, men det är väl skitsamma.
Förfallet av Kimmens "baby" är trots allt ganska underhållande att följa.
Nu håller de ju på att tappa en av de viktigaste pokerprofilerna på norra halvklotet också. För sjuttonde gången.
Det klassas tydligen som mobbing, om man inte får åka till Estland och leka reporter...

2008-03-29 @ 12:42:38
Postat av: antikrist

Haha ja och då ska man komma ihåg att hon ju för en kort tid sedan vann en resa till Thailand, men det är tydligen glömt nu och stackaren känner sig ånyo förföljd...

2008-03-29 @ 14:28:59
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Roffe

Ja just fan. Det glömde jag ju bort...
Men en skuld från 5050 på 23 spänn, måste man ju bara sympatisera med.
Hoppas det blir självmordsbombningar...

2008-03-29 @ 17:11:51
URL: http://laproffe.blogg.se
Postat av: Tom

Fattar fortfarande inte hur profilen skulle orka med att jobba i Estland när man inte klarar att jobba i Svedala

2008-03-29 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0