Bevis för alla att se...

Eftersom jag ånyo har fått kommentarer där jag kallas för allt möjligt som inte lämpar sig för tryck och där jag anklagas för att vara en lögnare, ska jag härmed presentera bevis för er kändisdyrkande pappskallar.
Jag ska återge lokalkändisens mail till mig, mailet fick jag på Cardwolves där jag numera är bannad men som tur är gjorde jag en kopia. Jag brukar inte visa mina PM till allmän beskådan, men gör här ett undantag så att alla kan se vem det är som ljuger i den här härvan.
Mailet är äkta, om ni tvivlar så kan ni ju fråga er kära lokalkändis så får vi se om han har mage att förneka även detta. Här kommer det...

readSv: Sv: Sv: Ser man på...Hallonpaj Hallonpaj2007-10-07Ta bort

jag kan erkänna att det var virrigt ett tag och att odelbergs uttalnaden inte stämmer till 100% så här i efterhand och det är jag ledsen över... tyvärr så fick även jag fel information och valde att lyssna och lita på min kollega... det kan jag ångra idag för jag håller med om att vi hade en bra dialog.

jag är lika ledsen över den kampanj som drevs efteråt mot mig, min person och mina "ekonomiska falanger" för inget av det stämmer och det var en orättvis beandling enligt mig. förolämpningarna haglade och som offiiell person är det lite värre än att gömma sig bakom ett alias.

i dagsläget bryr jag inte ett jota om 5050 föruom att jag har en liten del i bolaget utan lägger all kraft på mitt privatliv, mitt jobb och till viss del prosharks där jag brottar en del med mina kollegor för tillfället som målar sajten med 5050.

så har det varit hela tiden men det är jag som får klä skott hela tiden eftersom mina kollegor "gömmer" sig bra när det blåser...

vad som är viktigt i debatten är att det var inte jag som tog det yttersta beslutet att banna er utan det var styrelsen och jag ville inte genomföra det, tro det eller ej...

försök att lägga din kraft och energi på ngt annat istället för det har du bevisligen gott om ;)

joakim


Kalla mig för vad ni vill era pappskallar, men kalla mig inte för lögnare. Lögnarna hittar ni på ert kära pokercommunity som sysslar med luftaktier.
Allt handlar om en enda sak, att få folk att spela på 5050poker och inget annat. Girigheten är sån att man inte drar sig för någonting, banna obekväma personer och sprida lögner om de.
Årets pokerpersonlighet my ass...

Kommentarer
Postat av: Roffe

Mäh? "Banna ER"...Men va faan, enligt uppgift så har ju jag slutat frivilligt. Det hävdas ju fortfarande i olika forum.
Släng upp resten också, Anti.
Det finns ändå ingen som vågar peta i skiten bland de etablerade gubbarna i branschen.

2008-03-02 @ 16:09:47
Postat av: Roffe

Kan ju bjussa på ett PM från CW...
Hej!

Tycker att historien och själva situationen är jätteintressant. Att en stor pokerprofil medvetet går in och försöker att mörka saker och ting.

Lite av anledningen till detta är också mailkonversation jag haft med Geigert och jag anser att fall som dessa är värda att uppmärksamas.

Men som du säger, fundera lite på detta.

/Jonas

2008-03-02 @ 16:32:40
Postat av: antikrist

Jag kan inte slänga upp resten Roffe eftersom allt annat försvann när jag blev bannad både på PS och CW...

2008-03-02 @ 18:29:03
Postat av: Tony

Så där ja, nu börjar det likna nåt. Stå på dig Anti. Låt diktatoriatet falla..

2008-03-02 @ 18:58:32
URL: http://tonykein.com
Postat av: Antikvariat

Men håller ni på med den där skiten än.

Kanske dax att släppa taget nu?

Inser ni inte att de flesta skrattar åt er?

2008-03-02 @ 20:05:26
Postat av: Jomenvisst

Vackert! Det märks ju direkt att Joakim är en elak djävul. Det där mailet var ju rent kränkande mot dig och jätte taskigt. Ingenstans i mailet verkar han vara en sympatisk person som inte vill ha en massa bråk, det är helt rätt att starta en personkammpanj mot sådana skitstövlar! Det är verkligen stort av dig antikrist. Du är en fin människa.

2008-03-02 @ 21:40:51
Postat av: Roffe

Fick förresten höra häromdagen att det är förbjudet på Prosharks, även i den egna gästboken, att länka
till antikrists eller LappRoffes blogg...

Undrar varför...

2008-03-02 @ 21:46:55
Postat av: antikrist

De flesta Antikvariat? Är det du och din katt det?
Jomenvisst, ditt försök till ironi misslyckas helt och hållet.
Det är förbjudet på CW också Roffe, snorisen tog bort min länk ungefär två minuter efter att jag hade publicerat den.
Å andra sidan så har ju lokalkändisen sagt att ingen demokrati eller åsiktsfrihet råder på hans forum och vad hände? Jo pappskallarna applåderade...

2008-03-02 @ 22:46:16
Postat av: Inte så viktigt...kommer ändå inte postas här.

Saxat från Tony Kleins sida:

"Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

Buddha

2008-03-03 @ 14:59:51
Postat av: Tony

Nä man ska inte älta gammalt skit.. Om det är avslutat. Om det däremot fortgår idag, nu så kan man och bör gott protestera eller berömma. Hyckleri är bland det värsta jag vet och mycket av pokersverige är just hycklare. Kanske måste man det för att slåss mot ett monopol men när man censurerar, ljuger, skapar luftsanningar och behandlar medlemmar som boskap och inte vågar stå för sitt handlande och profitlusta.. Ja då tycker jag fan det är helt rätt och tecken på stake att våga stå upp och säga vad man tycker.

Att sen hot-mail förekommer, att man drar i trådar utaför sin egen sfär för att censurera tyder på enorm rädsla och ofullkomlighet. Vad enkelt det hade varit om de hade stått för sitt handlande och kört med raka puckar... Då hade denna blogg sett annorluda ut misstänker jag.

Svenskar är generellt jävligt konflikträdda och undflyende och därför är det extra uppiggade med folk som Anti och Roffe som tar en fajt. Sen vem som har rätt eller fel får väl framtiden och dess drömmar uppvisa.

Ingen gör något gratis. Inte ens en pokerprofil i ett förbund punkt. Är man inte försiktig i sitt handlande kan det sluta som för Ken Lennard.

Det är skönt att jag slutat spela poker pga allt hyckleri,
det är tråkigt för det kunde varit så bra. Öppnar en pilsner och påse chips, för det här slutet vill jag inte missa, oavsett hur det slutar.

2008-03-03 @ 21:04:19
URL: http://tonykein.com
Postat av: Roffe

Just det där med att dra i trådar utanför den egna sfären är riktigt intressant.
Antikrist har mig veterligen blivit censurerad och utkastad från Aftonbladet, Expressen, Cardwolves...och naturligtvis både Prosharks och Pokerforum.nu. Dessa känner jag till.

Intressant att notera att varken Anti eller jag fått ens en varning här på blogg.se.
Hit räcker tydligen inte trådarna.
Kan det ha med att göra att den här bloggsiten inte har några intressen i pokersvängen?

Att angripa T6-poker i de olika forumen går bra och uppmuntras dessutom av andra konkurrenter i branschen.
Att angripa 5050-poker, som är uppbyggt på ett liknande sätt som T6, går inte alls.
Då drar ägarna i alla trådar som finns...

Man smutskastar ofta och gärna ägarna bakom T6.
Hur fina grabbar är ägarna bakom 5050 egentligen?

Vi har ju löpande sett hur herrarna kan bete sig under snart 1 år.
Och som Tony säger: Det här är försök till censurering som fortsätter än idag.
Det handlar inte ett dugg om gammal skåpmat...

2008-03-04 @ 16:50:07
Postat av: antikrist

Haha jag är helt säker på att telefonerna och mailen har gått varma från västkusten för att försöka banna mig här också.
Även om de ju enligt lokalkändisen inte ägnar oss en tanke. Yeah right...

2008-03-04 @ 19:51:50
Postat av: Roffe

Nej och enligt ett blogginlägg av "personligheten" själv, så är det ju bara "roligt och stimulerande" att bli uppmärksammad på det här viset.
All PR är bra PR hette det också.

Varför förbjuder man då folk att länka till våra bloggar?

2008-03-04 @ 20:21:04
Postat av: antikrist

Jag har faktiskt mailat trollkarlen och gett honom länken hit. Här får han gärna ge sin syn på saken, vilket är mer än jag får göra på hans sketna community...

2008-03-04 @ 21:35:12
Postat av: byling

Ehhh?

"Att angripa T6-poker i de olika forumen går bra och uppmuntras dessutom av andra konkurrenter i branschen.
Att angripa 5050-poker, som är uppbyggt på ett liknande sätt som T6, går inte alls."

Liknande sätt, ganska vag formulering.

Har du läst på om T6, låter onekligen konstigt när du skriver som du gör.
Vem har köpt andelar i 5050?

Lite ordning på grejerna tack Roffe!!

2008-03-18 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0