Skrattretande...

Det har ånyo skapats en diskussion om mig och LappRoffe på PS och på nytt så får vi höra samma skitsnack av herr lokalkändis och hans anhängare.
Än en gång så framställer sig lokalkändisen som nån slags Guds gåva till pokerspelarna och hävdar att jag och Lappen endast ville förstöra hans kära community som han givetvis har endast för att medlemmar ska kunna stötta varandra och glädjas åt varandras framgångar. Skrattretande...

Det som dock får mig att skratta mest är påståendet att de knappt lägger ner någon tid på oss eller i varje fall inte en bråkdel så mycket tid som de tror att vi ägnar åt de.
Well, det är inte jag och Lappen som sitter dygnet runt och övervakar IP-nr.
Det är inte jag och Lappen som sprider lögner till höger och vänster.
Och mest glädjande, det är inte jag och Lappen som är ekonomiskt beroende av ett hopplöst projekt som deras luftaktiesite är.

Gott folk, allt det här handlar om pengar. Tro inget annat. För ledartrojkan bestående av en fd programledare som numera aldrig får några jobb, en självutnämnd pokerproffs som aldrig tycks ha åstadkommit ett skit och för en lokal trollkarl som ingen har hört talas om utanför Göteborg så står mycket på spel.
Därför så drar man sig heller inte för något, såsom att banna obekväma personer och sen dessutom sprida lögner om varför de blev avstängda.
Förresten så är det inte bara jag och Lappen som har åkt ut, jag har sett andra bli bannade där blotta misstanken att det kunde vara jag räckte för att bli bannad.

Ett community där man hjälper och stöttar varandra? Vilket jäkla bullshit...

Kommentarer
Postat av: Action.

Det spelar ingen roll vad som säges i trådrna:((...även om man vet att det är rätt/sant,men idioter som spammar och är allmänt otrevliga,får göra vad som helst,bara dom raikar mycket på luftsajten,gör inget hur dålig eller bra spelaren är...

2008-02-11 @ 14:48:28
Postat av: antikrist

Jag kunde inte sagt det bättre själv Action...:-)

2008-02-11 @ 16:22:26
Postat av: Roffe

Vår favoritmoralist Admin kom ju med en kul liknelse. Nu gillar jag Admin och tycker han är vettig för det mesta, MEN...

Det handalde ju om ifall man skulle stövla in i Antikrists vardagsrum och kalla lägenhetsinnehavaren för mupp, idiot etc.

Om inte Admin vore så färgad av sitt "ämbete" så kanske han hade kunnat vända på resonemanget.
Hur hade Admin själv reagerat ifall han upptäckte att hyresvärden läste hans post?
Att hyresvärden drog lögner om att han kallat hyresvärdens mor prostituerad?
Att han skickat skumma och kränkande mail, både till hyresvärden och dennes familj?

Samt det faktum att Admin själv flyttade från huset, när sanningen var att han blev vräkt för att han inte ville stödja samtliga värdens affärer?

Att ropa mupp i ett vardagsrum är ganska lindrigt i jämförelse...

2008-02-12 @ 17:15:56
Postat av: antikrist

Theadmins kommentar är så jäkla korkad så den är inte ens värd att kommentera Roffe.
Jag har dessutom presenterat bevis för honom om ägarnas lögner men rövslickarn väljer att blunda.
Ynkligt...

2008-02-12 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0