Sådana polare kan man klara sig utan...

Min vapenbroder LappRoffe har tydligen fått en del mail från folk som han har uppfattat som polare där de i princip ber honom att dra åt helvete eftersom de känner sig träffade av hans tidigare blogg.

Well Roffe, och alla ni andra också för den delen, sådana polare kan man klara sig utan.
Folk som vet hur Roffe har blivit behandlad på PS och som känner till alla lögnerna som förekommit från ägarnas sida men ändå fortsätter att husera där som om ingentining hade hänt är inget annat än fega kräk enligt mig.

Om man inte ens vågar ställa upp för någon på ett sketet internetforum, hur fan ska man då ställa upp för någon när det verkligen gäller i verkliga livet?
Nej fega stackare är vad ni är hela bunten...

Förresten så har PS blivit så jäkla tråkigt att jag inte ens har haft någon lust att skapa ny profil där och jäklas lite med diverse lokalkändisar och trollkarlar.
Låt pappskallarna spela på sitt 5050 och bli lurade på pengar, låt självpåstådda familjekarlar hänga där dygnet runt och låt slasksnorungar komma med sina tips för alla som orkar bry sig...

Kommentarer
Postat av: Roffe

Det sjukaste är att just den gubben inte ens fanns i mina funderingar när det gällde den texten.
Många andra däremot.
Den som borde ha blivit förbannad är ju "Jävulen".
Vad är det för polare som lirar av mig mina sista ägodelar? I ett sånt läge.
Nåja, jag fick tillbaka badbrallorna i varje fall...

2008-02-27 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0