Innan motorsågen åker fram...

Innan jag tar fram motorsågen och sågar alla pappskallar som förtjänar det så tänker jag först hylla några personer.
Det är ingen hemlighet att pokervärlden består till en mycket stor del av diverse sorgligt folk vars intelligens lämnar en del i övrigt att önska. Men det finns trots allt undantag, personer som vågar opponera sig och inte låter sig imponeras av målvakter (förlåt självutnämnda pokerproffs) eller fd programledare på tv...

En av dessa personer är förstås min gamle vapenbroder LappRoffe, vars alster har förgyllt min tillvaro i snart två års tid. Vilken forumägare som helst borde gnugga händerna i förtjusning över att ha LappRoffe i sitt "stall", men i den genomruttna pokervärlden så är Roffe persona non grata på flera ställen. Skrämmande...

Andra som jag vill nämna är JoeBravoe som gjorde starkt intryck på mig när han först klädde av den sk målvakten fullständigt och sen bad få lämna lokalkändisens kära community.
JohnGalt gav mig ett gott skratt när han också bad lokalkändisen att ta bort honom från communityt.
Vidare vill jag hylla action och alla andra som har genomskådat vad lokalkändisens, självutnämnda pokerproffset och trollkarlens forum går för...

Kommentarer
Postat av: action.

Japp Anti,det fanns en "titel" som hette årets bloggare,på ett "pokerforum" som Lappen har skrivet ett antal superbloggar i,men han blev inte ens nominerad,så visst fan är det skrämmande...

Åter igen Anti,skitkul att du oxå börjar blogga igen:)...avlasta Lappfan lite,om det nu är möjligt:)

Ser fram imot både dina o Lappens alster:)))...

2008-02-10 @ 13:29:52
Postat av: antikrist

Tack action, jodå jag ska avlasta Lappfan så gott det går och så länge jag får vara kvar.
Mina sidor har ju en förmåga att plötsligt försvinna efter ivrigt mailande från diverse lokalkändisar och trollkarlar...

2008-02-10 @ 14:06:27
Postat av: action.

haha,Im in:)

2008-02-10 @ 20:00:07
Postat av: JoeBravoe

God dag din gamle uppviglare. Får tacka för de fina orden, men det var ju inte direkt så svårt beslut att dra från sidan. Kanske dock skulle varit kvar tills jag blivit bannad jag också, men vara kvar och snacka med målvakten med hans barnaskara(fanclub) själv skulle inte varit så särskilt skoj. Kul dock att Gud Fader skickade PM och skrev att det var dags att sluta upp diskussionen, eftersom målvakten mådde så dåligt över det hela. Tror dock inte han mådde dåligt över hur mkt han skämde ut sig själv, snarare pga att han är ett barn i en manskropp. Kör hårt.

2008-02-12 @ 11:41:38
Postat av: antikrist

Tjena JoeBravoe, kul att du har hittat hit!
Haha jag fick också mail där jag ombads ta det lite lugnt med målvakten efter att han hade gjort bort sig. Jag pratar alltså inte om ett mail nu, utan mailen droppade in varje gång som målvakten hade gjort bort sig och då förstår alla att det var många mail jag jag snackar om...

2008-02-12 @ 13:23:22
Postat av: Mike.

Målvakten skickade t.o.m PM till mig när det gällde dig Anti...han mådde dålig,han skrev vad han tyckte att jag skulle skriva i tråden,han skröt över hur duktig han hadde varit när han vunnit 2 av 3 s.t. H-U matcher mellan er:)))...lol...(fy fan,o tycka man är bra/duktig för att man har vunnit ett par H-U,t.o.m. min gammla mormor på 93 år skulle kunna göra samma sak,ärligtalat...

2008-02-14 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0