Elvis the moron...

Nej jag syftar givetvis inte på Elvis Presley utan på ett pucko som kallar sig Elvis och som skickade mig en kommentar igår.
Det var en illa stavat och ännu sämre formulerad kommentar om det gamla vanliga bullshitet att jag saknar ett liv, att jag är en idiot plus påhopp på personer som har kommenterat mina bloggar nämligen LappRoffe och JoeBravoe.
Idioten återkom idag, fast denna gången så stavade han och formulerade sig lite bättre...

Hur som helst, pappskallen tyckte att jag var feg som tog bort hans kommentar speciellt som jag ju har anklagat PS för censur och nu ägnar jag mig enligt pappskallen åt samma sak.
Well min kära pappskalle, visst är jag emot censur när det gäller åsikter. Men totalt hjärndöda personangrepp ska censureras, både här och på andra ställen.
De som har följt mig vet att jag aldrig ägnat mig åt hjärndöda personangrepp, bara försvarat mig mot de.

Ända sen jag gjorde entré på PS så har jag fått höra såväl det ena såväl det andra från diverse pappskallar.
Mest har det gapats att jag saknar ett liv och vill ha uppmärksamhet.
Vad är det för uppmärksamhet jag påstås vilja ha? Jag har varit anonym från dag ett, till skillnad från alla dessa mediakåta sk pokerproffs som inget hellre vill än att få uppmärksamhet kring sin person.
Eller alla dessa bloggare som mer än gärna berättar allt om sitt liv med foto och allt.
För att inte tala om alla de som ställer korkade frågor om t. ex Las Vegas när deras enda syfte är att skryta om att de ska resa dit...

Vad är det för liv jag påstås sakna då? Det var inte jag som satt dygnet runt på PS, det gjorde/gör andra. Sanningen är den att jag var på PS betydligt mindre än de flesta andra, men när jag väl skrev något så skapade det mycket mer uppmärksamhet eftersom jag genast blev attackerad av diverse idioter.

Har jag inget liv för att jag inte kan släppa att jag blev bannad från ett sketet community?
Nä era morons, det är inte att jag blev bannad som har gjort mig förbannad. Det är lögnerna efteråt från trollkarlen och lokalkändisen som har gjort mig förbannad.
Dessa giriga typer ska inte kunna tro att de kan vräka ur sig vilka lögner som helst och komma undan med det.

Ända tills sista luftaktien är begravd så tänker jag fortsätta berätta sanningen för folk, sen får du Elvis och dina pappskallevänner tro vad fan ni vill...

Kommentarer
Postat av: Action.

Utan att veta tror jag du lever ett gott o najs liv Anti,med livskvalite o.s.v...

Fan det skulle vara kul om pappskallen kunde göra ett normalt inlägg i din blogg...han måste bara släppa sargen.;)...

2008-02-15 @ 16:57:05
Postat av: antikrist

Exakt, gör nu som Action säger din pappskalle och släpp sargen...:-)

2008-02-15 @ 19:34:05
Postat av: antikrist

Se där ja. Släpp dina luftaktier också så får du se att du mår bättre...:-)

2008-02-16 @ 04:44:05
Postat av: LappRoffe

Ha ha, vem behöver TV liksom...Elvis är nog en ganska kul kille ändå.
Synd bara med förutfattade meningar hos folk som inte har facit.
Saknar Slasktratt i den här bloggen. En av mina favoriter...

2008-02-18 @ 01:48:34
Postat av: JohnGalt

Det här kommer bli den enda blogg jag läser i fortsättningen, riktigt bra! Hoppas på en blogg varje dag vid 7.30 så jag slipper titta på TV när jag äter frukost.

2008-02-18 @ 23:41:28
Postat av: antikrist

Vad fan säger du JohnGalt, antikrists blogg ska vara den enda sida du överhuvudtaget besöker på nätet. Här får du all den information du behöver hehe...
Kul förresten att du har hittat hit.:-)

2008-02-19 @ 03:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0