Antikrist, bästa bloggaren på nätet...

Eftersom jag är mycket politiskt intresserad så följer jag valet i USA med stort intresse. Som bekant så pågår det primärval lite här och var, och alla stora kanaler hårdbevakar.
Jag tittar mest på CNN där en skäggig gubbe vid namn Wolf (fint namn förresten) Blitzer leder ett program som heter Situation room.
Hur som helst, det som är mest fascinerande är inte själva valresultaten utan alla gånger som Blitzer säger att hans panel av experter är "Best political team on television".
Han nämner det ungefär lika ofta som 5050 dyker upp på PS, då kan ni själva förstå att det är jäkligt ofta...

Jag undrar följande? Best political team on television enligt vem? Har de fått någon utmärkelse? Inte vad jag vet, och även om de hade fått det så är det ju löjligt att de tjatar om det typ sex-sju gånger per timme.
Men ingenting förvånar mig när det gäller självgodheten hos dessa jänkare, nu har dessutom Foxnews kontrat med att kalla sitt team för "Best political team EVER on television"
Ever? Jo jag tackar jag...

Stay tuned gott folk, ni läser den bästa bloggaren på nätet. Hädanefter ska jag i bästa amerikansk anda skryta om det i var och varannan mening.
Hehe nädå jag skojar bara, förresten så tycker jag att jag är långt ifrån den bäste bloggaren på nätet. Den titeln går utan tvivel till LappRoffe, det tycker de allra flesta utom pappskallarna på PS som hellre röstade fram miss Mjau.
Beyond belief...

Kommentarer
Postat av: JoeBravoe

Jag håller nog William Thorsson som en av de vassaste nybloggarna. Alltid lika underbart att läsa alster liknande en 10-årings reseskildring när det kommer från celebriteter.. Hade "miss mjau" sett ut som en gorilla hade hon kanske inte vunnit? Kommer ihåg den där tråden KarlRove startade, högklassig underhållning, då många riddare ryckte in. Hittade en hel del mkt bra bloggar från dig på cw, men var väl en vecka drygt efter bannen så hann inte morsa. Nu får man väl åtminstone läsa bloggar från dig tills 5050 har kursat :)

2008-02-13 @ 08:37:21
Postat av: antikrist

Helt rätt JoeBravoe, ända tills sista luftaktien har gått i graven ämnar jag fortsätta...:-)

2008-02-13 @ 13:14:56
Postat av: Action.

Enligt dom själva är 100.000 luftaktier värda ?500!!!LOL...det stog så,(lite ktyptiskt)på en "adderad" turnering...så om man ska tro dom:)))så får du ju hålla på att blogga länge till nu i.a.f.:)))...(moment22,lol)

Vem som bloggar bäst eller "sämst" av dig o Lappen,är både omöjligt o onödigt o svara på,tycker jag,då ni båda två är superbloggare,dom bästa(fast på lite olika sätt bara.)

/Demokrat.

2008-02-13 @ 18:29:34
Postat av: antikrist

Action,tjusningen med luftaktier är ju den att det finns hur många som helst att dela ut och att man kan värdera de till hur mycket som helst...

2008-02-13 @ 20:03:45
Postat av: Action.

Jo visst det är sant Anti, och det var de jag menade:)))...fan dom skäms inte när dom värderar luftaktien själva...

2008-02-13 @ 22:53:36
Postat av: grov

En röst borde Lappen ha i.a.f,jag röstade på LappRoffe som årets bloggare på PS(om den nu registrerades!?)...

2008-02-13 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0