And the Oscar goes to...

Som bekant så går Oscarsgalan inatt, därför så tänkte jag dela ut mina egna Oscars till de som förtjänar det...

ÅRETS LÖGNARE.

And the Oscar goes to...Trollkarlen!
Att påstå att jag hade skickat kränkande mail till ägarna på PS tog effektivt udden ur debatten om hurudvida det var rätt att banna mig eller inte. Fult men effektivt...

ÅRETS HYCKLARE.

And the Oscar goes to...Lokalkändisen!
Visste att trollkarlen ljög men höll käft.  Bannade LappRoffe men ville inte ens erkänna det utan påstod att LappRoffe försvann frivilligt. Ynkligt är bara förnamnet...

ÅRETS STÖRSTA SKÄMT.

And the Oscar goes to...5050poker!
Aldrig har en pokersite erbjudit sina kunder en sämre deal. En klapp på ryggen av trollkarlen och luftaktier är det enda man får, ändå finns några få stackare som har nappat på det. Skrattretande...

ÅRETS MEST BRUNA TUNGA.

And the Oscar goes to...theadmin!
Fick bevis på alla lögner som har förekommit men valde ändå att ignorera det och istället att fortsätta slicka ledningens röv. Skamligt...

ÅRETS PAJAS.

And the Oscar goes to...snorisen på CW!
Föreslog att intervjua mig och LappRoffe om vad som hände på PS, sen så backade fegisen ut och bannade mig istället.  Patetiskt...

ÅRETS SCAMFÖRETAG.

And the Oscar goest to...Sportinginvest!

Två tredjedelar av värdet försvann på en enda dag och redaktörn på Allt om Spel visade sig föga överraskande bara vara en i mängden av alla dessa bluffmakare som försöker lura till sig andras pengar gömd bakom ett forum där ägaren/ägarna styr och ställer efter eget behag allt i syfte för att tjäna deras ekonomiska intressen.

Kommentarer
Postat av: Andy Millman

ÅRETS STATIST: antikrist

2008-02-25 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0