25-40 miljoner för vad?

Om inte minnet sviker mig så har jag för mig att någon delägare i luftaktiesiten sa att företaget värderas till mellan 25-40 miljoner kronor.
25-40 miljoner kronor för vad undrar jag bara???

Som bekant har inte 5050 någon egen pokerklient utan man är bara ett vanligt skin bland en jäkla massa andra.
Hur många kunder kan 5050 ha egentligen?
Handen på hjärtat, finns det verkligen någon som tror att man har några som helst utländska kunder överhuvudtaget? Tror knappast att någon söder om Trelleborg är lockad av några för denne helt okända svenskar som inte har annat än luftaktier att erbjuda sina kunder.
Så hur många svenska kunder kan man då ha? Tja, min gissning är att det är ungefär lika många som antalet aktiva medlemmar på PS. Alltså ett tiotal, och det är ju också därför som turnering efter turnering blir inställd pga för få deltagare.

Så vad fanken är det som värderas till 25-40 miljoner egentligen?
5050 är inget annat än ett luftslott med luftaktier.
Snart går luften ur, se till att du befinner dig på behörig avstånd då...

Kommentarer
Postat av: Semantik

Mycket luft i dina bloggar.

Varför skriva alla dessa bloggar om 50/50 för att övertyga ett dussintal spelare att sluta spela där?

Vem bryr sig?

Ja, förutom några av dina allra trognaste fans som väl inte direkt framstår som några snillen..;)

2008-02-21 @ 04:23:58
Postat av: antikrist

Du tycks ju bry dig Semantik...:-)
Som svar på din fråga så kan jag bara säga att om jag kan få en enda person att avstå från att spela på 5050 så är det värt hela mödan.

2008-02-21 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0