Stasi mer effektivt än någonsin...

För några dagar sedan så bad jag min flickvän skapa en ny profil åt mig på Prosharks från hennes dator.  Efter att ha loggat in tre gånger från min egen dator utan att ha skrivit något what so ever så är nu profilen borttagen. Tydligen så kan Stasi numera se allas IP-nr bara de loggar in, tidigare var man tvungen att skriva något för att de skulle upptäcka en.
Det var kanske det som var syftet med Prosharks 2.0?
Hur som helst så är detta ett tecken på desperation, man gör vad som helst för att skydda sitt luftaktieprojekt.
Lokalkändisen har fru och barn och ändå sitter han där nästan dygnet runt och kollar IP-nr, haha hur patetiskt är inte det...?

På tal om 5050 så har tydligen ännu en turnering ställts in pga för få deltagare. Vad var minimiantalet som krävdes för att turneringen skulle dra igång undrar ni säkert?
Hundra personer? Femtio? Nädå, det som krävdes var den hissnande summan ÅTTA personer och inte ens de kunde man skrapa ihop.
Man påstår sig alltså ha cirka 5000 registrerade spelare och så kan man inte ens skrapa ihop ynka åtta personer till sina turneringar, för detta har ju hänt flera gånger tidigare.
Skrattretande är bara förnamnet och ni fåtal som fortfarande spelar där, lämna det sjunkande skeppet så slipper ni sen ångra er hur mycket pengar ni har losat jämfört med om ni hade spelat någon annanstans...

Kommentarer
Postat av: Roffe

Varje kommunistdiktatur har ju sina metoder för att censurera och bannlysa sina regimkritiker.
Var glad att du inte får 25 år på kåken.
Men det kanske införs i Prosharks 3,0...

2008-04-06 @ 15:39:04
Postat av: antikrist

Jag har alltid en väska packad och klar i fall jag skulle bli tvångsförvisad till Sibirien Roffe...

2008-04-06 @ 17:24:01
URL: http://www.antikrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0