PM på PS...

Alla ni som skickar PM på olika forum i allmänhet och PS i synnerhet bör vara vaksamma att det kan finnas fler personer som läser de. Jag påstår inte att jag vet att det förekommer däremot att jag TROR att det förekommer...

Det råder ju ingen som helst tvekan att det är tekniskt möjligt för ägarna att göra det. Kan de t. ex gå in i en medlems blogg och sudda ut vissa ord såsom lokalkändisen gjorde i en av LappRoffes bloggar så kan de nog också läsa ens PM hur enkelt som helst.

Inte för att jag tror att samtliga medlemmars PM blir lästa, utan bara de som ägarna tror sig veta möjligtvis kan komma att skapa "oro" plus alla nya medlemmar för att se om inte någon av dessa skulle vara jag eller Roffe.
För ett tag sedan så skapade jag en ny profil på PS, jag skrev inget som på något sätt kunde identifiera mig förutom ett enda PM till en medlem där jag avslöjade att det var jag. Några timmar senare var jag borta, såvida inte medlemmen i fråga hade skvallrat för ledningen (vilket jag tvivlar på) så kan det bara bero på att mitt PM lästes.

För alla som följer min och Roffes bloggar så är det ju ingen hemlighet vad herrarna bakom PS går för, och varför skulle de dra sig för att läsa andras PM när de inte har dragit sig för något annat tidigare?
Det är möjligt att PS startade som ett kul projekt en gång i tiden, men sen så tog girigheten över och numera handlar det bara om att kränga så många luftaktier som möjligt.
Fler och fler börjar inse det och det är också därför som folk har "hoppat av" dvs knappt varit aktiva. Kvar återstår det bara gamla pappskallar och nya medlemmar som inte vet bättre.
Men deras pengar duger lika bra som alla andras, och det är också så ägarna bakom PS resonerar...

Kommentarer
Postat av: Pappskalle

Du måste vara rätt bitter va ?

2008-04-01 @ 20:15:12
Postat av: antikrist

Frågar du eller påstår du...?

2008-04-01 @ 22:52:02
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Pappskalle

Det va ett frågetecken bakom va ?
Jo det va en fråga, men du får tolka det som du vill. Jag hittade hit av en slump, hade fan glömt bort dig, eller förträngt dig *s*

Men jag är lite impad att du orkar mala på om samma sak dag ut och dag in. Ok du har en poäng i vissa lägen. Men lika mycket ren jävla bullshit, och felaktigheter

2008-04-05 @ 09:23:35
Postat av: antikrist

Du får gärna upplysa mig om vilka felaktigheter du menar pappskalle.
Men om det nu skulle vara så mycket felaktigheter och bullshit som du påstår, är det inte märkligt att du fortsätter att hitta hit då?
Ägna din tid åt något mer meningsfullt istället, som t. ex att bjuda på lokalkändisens Iphone...

2008-04-05 @ 13:49:34
URL: http://www.antikrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0