Det damp ner två brev...

Bland all jäkla reklam så damp det dessutom ner två brev idag i min brevlåda.
ÄNTLIGEN tänkte jag och trodde förstås att lokalkändisen och trollkarlen slutligen hade bestämt sig för att göra den där förtalsanmälan som de älskar att hota med i tid och otid.
För säkerhets skull så hade de gjort varsin anmälan tänkte jag och skrattade...

Skrattet försvann dock snabbt och ersattes istället av förvåning då det inte alls var några förtalsanmälningar utan två brev postade i Sacramento i USA.
Jag känner ingen där och tänkte därför först att det kanske var någon bekant som är på semester i USA och vill skryta lite om det, fast då brukar man ju istället skicka ett vykort och inte brev. Två stycken dessutom...

Nåväl, jag sprättar upp det första brevet och tar fram dels ett papper med en lång text på engelska och ett foto på en lättklädd halvsöt tjej. Brevet börjar såhär...

"Hello my sweet darling"

Sen så kommer det någon skojarhistoria om tjejen på bilden (yeah right...) som påstår sig vara ryska som för tillfället bor i USA men att hon om tre dagar ska åka till Afrika för att där volontärsarbeta som sjuksköterska.
Hon skriver vidare att Sverige är ett "lovely" land och att hon är seriös när det gäller vårt förhållande.
Haha vilket jäkla förhållande undrar jag...?
Hon skriver vidare...

"I will love to show my Ass and cunt to you to decide which hole you will love to buried your erect cock into fuck in doggy style and I will love you to fuck me from behind and oh my sweetheart I will be honey to be licked by my dream husband and darling"

Haha helt sanslöst, och det andra brevet är förresten exakt likadant med samma text och foto.
Det sorgliga är att det garanterat kommer att finnas karlar som kommer att köpa detta och kontakta "henne".
Inte minst bland alla pappskallar utklädda till pokerspelare...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0