Bruntungan har talat...

Så kom det till slut, ett uttalande från årets bruntunga "theadmin".
I korthet så tycker han att det är skitsamma att ägarna har ljugit och burit sig åt som de har gjort, han bryr sig inte om det och då bör förstås ingen annan bry sig heller.
Däremot så tycker han att det är förfärligt att jag fortsätter tjata om det, att jag är anonym och det ena med det andra...

Well min kära bruntunga, jag säger bara såhär.
Ljuger jag om någonting? Berätta i så fall om vad istället för att smutskasta mig som person eller moralisera om vad folk ska bry sig om eller inte.

Om man är medlem på ett  community så anser jag att man bör bry sig om hur ägarna behandlar sina medlemmar.
Att medlemmar kan bli utkastade och sen baktalade såsom jag och Roffe har blivit är något som medlemmar bör veta, sen får du tycka vad du vill din bruntunga...

Inte nog med det, ägarna bakom Prosharks är i stort sett samma personer som driver 5050poker.
Ni har själva sett bevis vad dessa herrar går för, ni har sett alla lögner som de har kommit med.
Vad skulle dessa herrar göra i t. ex en tvistsituation där mycket pengar står på spel, skulle ni verkligen våga lita på deras ärlighet i en sån situation?
Jag skulle inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0