Äntligen...

Till slut var det äntligen någon som vågade ta bladet från munnen och kritisera Geigert på PS för hans gästspel på Svenska spel. Ni kan vara säkra på att det har kollats IP-nr till höger och vänster det senaste dygnet för att man ska vara helt säker på att det inte är jag eller Roffe.
För det är ju så, varje gång det dyker upp någon som vågar ifrågasätta det lilla minsta så ser Geigert genast en varg gömd bakom några granar framför sig. Stackars karl...

Alla som har någonting innanför pannbenet kan se det patetiska i att å ena sidan vara kraftigt emot monopolet, å andra sidan genast ställa upp och marknadsföra samma monopol som Geigert ju gör när han agerar lekledare.
Men på Prosharks där intelligens är en kraftig bristvara så står naturligtvis pappskallarna på kö för att fjäska för Geigert och försvara dennes handlingar. Horribelt...

Geigert himself hävdar att han ställde upp på detta främst för att promota Prosharks.
Det kan nog stämma, det är ju inte första gången som Geigert ställer allt han påstår sig stå för åt sidan för att främja sina affärsintressen.
Minns ju att jag var en frisk fläkt i Geigerts ögon och LappRoffe var till och med Geigerts favoritmedlem av alla på PS, men när trollkarlen och självutnämnda pokerproffset förklarade för Geigert att vi två inte var bra för affärerna så var det inga problem för Geigert att banna oss.
Ändå har karln mage att säga att han har raka åsikter...


Kommentarer
Postat av: Roffe

Att det är sedelbunten som styr ideologin borde ju vara solklart för varenda en.
Det mest patetiska är ändå det förbehållslösa fjäskandet som ett flertal visar upp.

Och denna gång var det ju varken du eller jag som vågade ha en obekväm åsikt.

Kaj Kahlua kan nog se sina dagar räknade på PS, och joina oss psykopater på Pokerfiskar istället...

2008-04-17 @ 17:37:08
URL: http://lapproffe.blogg.se
Postat av: Tom

Undrar vad min personlige favorit, världsspelaren Målvakten tycker om detta?

Har inte han uppmanat till bojkott mot allt och alla som har med Svenska Spel att göra?

2008-04-17 @ 20:24:54
Postat av: antikrist

Målvakten skulle nog vara den förste att tacka ja om Svenska spel erbjöd honom något jobb.
Sen skulle det heta att han gör det för pokerns bästa, av omtanke eller annat dravel...

2008-04-17 @ 20:59:20
URL: http://www.antikrist.blogg.se
Postat av: Roffe

Jag tror att den korrekta strofen var ungefär så här: - Skulle jag behöva välja mellan två personer, som jag skulle bjuda på en öl, så skulle jag utan att tveka välja den som inte spelar på Svenska Spel.

Torrlagt för Geigert alltså.
Men han fick väl lite pilsnerpengar, så polarnas åsikter är väl inte så noga längre...

2008-04-18 @ 01:24:12
URL: http://lapproffe.blogg.se
Postat av: hmmmz....

Är det inte lite märkligt att man som defaultåsikt väljer att se gästspelet som ett svek och dubbelmoral? Jag har läst intervjun och jag tycker det är rätt coolt att kritisera monopolet i en intervju hos svenska spel. Jag har ingen önskan om att kallas pappskalle för det utan jag väljer bara att se det så. I mina ögon är det allt annat än att sälja ut sig. Det var ju inte så att han jamsade med, han sa ju faktiskt att han tyckte monopolet var en dålig sak.

Men defaultåsikter är inte lätta att ändra på. Ibland tycker jag du har rätt och ibland inte. Det här är ett exempel på när jag tycker du kraftigt är ute och cyklar. Må väl!

2008-04-18 @ 10:21:30
Postat av: Tom

Hur skulle han kunna bjuda på öl. Då måste väl Pripps eller Spendrups stejka han först.

2008-04-18 @ 12:38:04
Postat av: Roffe

hmmmz. Den enda som är ute och cyklar är nog din idol. Du själv också förresten.
Antikrists åsikt, i det här fallet, tror jag delas av en majoritet av spelarna.

Annars finns det nog fler pappskallar än jag kunde drömma om i branschen.

2008-04-18 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0